Tinder se transformă în Facebook și nu știu dacă este o idee bună

de: Alexandru Puiu
15 03. 2018

Tinder lucrează de mult timp la un flux informațional similar cu Newsfeed-ul de pe Facebook. Funcția a ieșit din beta și începe procesul de propagare globală.

Noua actualizare adusă aplicației Tinder este intitulată simplu Feed. NewsFeed-ul de la Facebook și Feed-ul de la Tinder se reflectă într-un flux de informații aparent infinit construit în mod automat pornind de la oamenii cu care interacționezi cel mai mult. Diferența majoră este că, pe Facebook, respectivul Feed încearcă să-ți evidențieze activitatea prietenilor cu care te conversezi, pe care i-ai căutat în trecut, cărora le-ai comentat sau le-ai dat de curând un like.

Feed-ul Tinder pleacă de la activitatea persoanelor cărora le-ai dat swipe spre dreapta la un moment dat. Nu implică să fi interacționat cu respectivii indivizi sau individe în lumea reală. Nici măcar nu înseamnă că le-ai dat un mesaj. Mai mult decât atât, respectivul Feed încearcă să stârnească dialogul între oameni cărora la este rușine să ”arunce” prima replică.

În practică, conform celor de la Tinder, în Feed vor fi trecute în mod cronologic cele mai recente fotografii ale persoanelor cu care te-ai potrivit. Dacă cineva asociază o poză nouă profilului, o vei vedea acolo. Vei putea să dai un fel de Like fotografiei, similar cu Instagram. Dacă unele persoane și-au conectat contul de Tinder cu cel de Spotify, s-ar putea să apară în Feed o melodie de profil sau un ”imn” personal.

Cu cât trece mai mult timp de la momentul în care ai făcut swipe la dreapta pe numele unei persoane, îți este din ce în ce mai dificil să inițiezi un dialog și ți se pare că ar fi ciudat să faci respectivul gest. Dacă vezi o melodie sau o fotografie de la acel om, ai câștigat un nou pretext pentru a porni o discuție fără stres. Rămâne să vedem dacă utilizatorii globali vor fi încântați de întregul concept.